Veterinärbesök

Dagen började jätte bra på dagis, alla va lugna oxh låg och sov, oxh även jag fick somna nån timme. Sedan tjafsade min jack(min hund) med en staffe på dagis..(dom egentligen är världens finaste hund). Men Jack är så kaxig så han han åkte ju på stryk såklart.

Han fick ett rätt djupt sår på ögonlocken (rätt tacksam för att det inte skadade ögat)
Oxh nu 4400kr fattigare (ja hälften iaf eftersom han e försäkrad) så mår han helt okej.
Han fick dock sövas ner för att sy några stygn, så blev kvar några timmar på sjukhuset.

Oxh såklart så var det mer negativt ur det, dom upptäckte ett blåsljud på honom. Jag vet att det kan va helt ofarligt, men det kan också vara nått farligt. Oxh går ju nu såklart oxh oroar mig, det det äe sjukt långa väntetider till ultraljud. Men får stå ut antar jag..




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0