Instängd.

 
dag 3.
är verkligen inte van vid att vara instängd på det här sättet. Regler vad jag får oCh inte får göra. Och att bara ta det lugnt. Det är jag verkligen inte vad vid, men antar att det kanske är bra. Kanske är bra att jag bara gör ingenting. Men är Såå uttråkad och börjar nog även känna mig böttre, det går verkligen upp och ner just nu. känner fortfarande mycket ångest och att jag drar ner alla andra i skiten. Har börjat fatta att när folk börjar komma mig nära/lär känna mig så är jag taskig och stöter ifrån dem. Vill inte stt någon ska komma nära. 
Ska antagligen hem imoegon, men e lite orolig för att komma hem på en lördag faktiskt. Stannar nöstan hellre någon extra dag. 
får se hur dagen idag ser ut, igår mådde jag bättre vissa gånger och fick ångestattacker ibland. Men dom säger att det är medicineringen som ställer till det. Att det blir sämre innan det blir böttre.


Kommentarer
sbobet88

I am in fact happy to glance at this web site posts which contains lots of valuable information, thanks for providing such data.

Michaelbrink

from this source https://ingoodhealth.space/mex/id-category-18/id-product-1021/

2023-01-26 @ 11:13:12
URL: http://https://ingoodhealth.space/
ithemes security plugin

Very great post. I simply stumbled upon your blog and wished to say that I have really
enjoyed browsing your blog posts. After all I'll be subscribing for your feed and I hope you write once more very
soon!



Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0