...

Då börjar den värsta veckan på året. Med dubbeljobb och över 14 timmarspass.
Mitt vanliga jobb + Disney on ice.
Får stå ut den här veckan sen tror jag att jag ska backa undan ett tag. Vet inte hur mycket mer jag pallar.

Ska iaf träffa en kompis idag som det var flera år sen vi sågs. Väldigt trevligt att hon hörde av sig :)
Några timmars fritid iaf.
Vet inte varför jag spenderar mina lediga timmar med stt städa hemma, haha.

Vill också gå ut.. men svårt när man jobbar varje helg. Har ju iaf lite grejer inplanerade i feb. Ska till Ullared, ut med jobbet och sen på konsert (på jobbet XD haha, fast ska dit privat) i mars.
Vi ska även försöka klämma in en bio nästa fredag. Får se om det händer eller inte.

Sitter nu på bussen påväg in till stan för stt ta en fika och sedan vidare till jobbet.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0