Trött.

Gott nytt år då.
Jobbade inatt och va hemma vid 6. Har nu sovit 3 timmar, börjar jobba om några timmar igen.

Känner faktiskt själv nu att set börjar bli lite mycket igen. Börjar gå ner mig och må dåligt. Är mer borta än hemma, även nätter. Lever på kaffe och celsius.
Jobbar dubbelt hela veckan nu eftersom Disney on ice börjar på onsdag. Betyder att jag kommer inte vara hemma förens nästa måndag. Det är söndag idag.

Inte lång tid kvar som jag kör dubbelt så hoppas det här bara är någon svacka och att jag mår bättre snart. Eller om det vara är för att jag är så trött just nu som jag måste klaga av mig.
Känns även som vanligt som att jag hör av mig till alla helatiden. Inte tvärt om.
Ne, nu ska jag sluta klaga.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0