shoooopping!

Skulle till sjukhuset idag men vart för tidig, så shoppade lite sålänge.
åh, det finns så mycket kläder jag vill ha just nu. men har verkligen itne råd. 
 
Blev iaf lite idag, jeansen behöver jag verkligen för att jobba i. har letat efter dom i alla Cubus butiker men ingen har haft dom inne förens nu i haninge. älskar dom, dom är sååå sköna att jobba i.
och tunikorna funkar väl, kommer från gina tricot. dom kanske jaf egentligen inte behöver, men men :P 
mössorna är ju bra att ha? haha, klänningen va bara fin.... gillar hålet uppe fram, skulle vilja ha en sån topp också, är inte så mycket för klänningar. men men. koftan är bara ett måste? har en likadan fast kortre så tog den långa modellen nu,.
 
Sen beställde jag hem lite handukar också, det är ju verkligen inte nödvändigt just nu, men senare? :P
9 st för 200 kr (tror jag det va) på jotex. 6 st hand-handukar, 2 "vanliga" duchhandukar och ett jätte stort badlakan. as bra ju!
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0