malaga

Malaga då, har försökt skriva det här inlägget ett tag nu, men har inte fått fram nått bra.
har inte mått riktigt okej sen vi kom hem därifrån så vet inte riktigt hur jag ska skriva om det.
sen har jag skjuuuukt mycket bilder, men ska försöka få ihop det till ett inlägg.
 
Vi flög dit ner på en söndag, kom från slaskiga sverige till 22 graders sol. det va rätt skönt.
blev iaf upplockade och körda till en av stationerna som sos-malaga har.
direkt när vi kom dit så gick vi igenom alla rutier och regler, dom visade oss vart vi skulle bo mm.
 
jag vill inte gå in för mycket på detaljer om personer. men jag kände direkt att jag inte skulle gå ihop med personerna som jobbade där, och personerna som var nere som volontärer där.
så jag va faktiskt på rätt dåligt humör de första dagarna. gjorde det jag skulle göra sedan höll jag mig för migsjälv.
(det va när jag va i dom tankarna som vi bestämde oss för att åka 3 dagar tidigare och bo på hotell i malaga stad de 3 sista dagarna)
 
Men iaf, jag ändrade faktiskt min uppfattning om personerna som jobbar där, även om de andra tjejerna som var där. tycker nu i efterhand (och den sista veckan där) att  alla verkligen va trevliga. även om det kasnke inte är så många som jag skulle umgås med här hemma.
 
lägger ut några bilder till och fortsätter det här med ett senare inlägg, blir för mycket på samma gång..
 
 
 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0