shoooooopping

Jag måste verkligen sluta shoppa så mycket onödigt helatiden, fast egentligen är det ju inte onödigt, eller jo, kanske.
jag fattar itne, jag va i farsta i mindre än en timme, och jag gjorde av med mer än 1000 kr. måste lägga av.
handlade också en bok till jobbet och lite flera baslinnen än på bilden, men det e bara svarta vanliga linnen.
va iaf och shoppade loss lite sminkt tillbehör eller vad man säger, samt lite hårprodukter och hårfärg. jag älskar verkligen hårsprayen som luktar hallon och vanilj.
 
Hårspray från Urban  69:-                 Torrschampo från  got2be "rockit" 69:-
 
Hårfärg loreal 119:-/st
"svappar" 69:- / ögonfransböjare 69:- / borste 49:- allt från UBU
 
Linne 129:- från gina tricot  ***  Linnen 79:-/st från gina tricot                                     
 
 
 
 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0