bråvalla 2014

kom hem från bråvalla i förrgår.
Jag ogillar festivalen starkt, och gjorde det redan förra året så vet inte varför jag åkte igen :P
men sällskapet va bäst. har nog aldrig skrattat så mycket som på den här festivalen, helt sjuk!
men därimot nya betalsyustemet på festivalen sög. jag kunde itne handa nått de två första dagarna eftersom mitt armband va paj. och för att byta ut det var jag tvungen att stå i en 4 timmar lång kö.. och missade flera bra bad den dagen.
och sedan till åskan och regnet, ja det är ju itne festivalens fel, men de kunde ju satt upp åskledare så ingen hade träffats av blixten? åska + tält = alla vet att det inte är en bra kombination.
 
men om man skiter i allt det så hade jag as kul! det var inga köer till öltälten. de hade satt upp sprit tält. vi bodde på husvagnskamping med bil och kunde ha alla nödvändiga grejer med sig, det är massa plus. sedan bästa sälskapet.
 
jag kanske ångrara lite att jag låste in en kille i bajjamajjan. hahaha.
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0