Nyår

Skulle ju egentligen vara hemma på nyår. men det blev inte så.
Men blev för en gångs skull ett lyckat nyår (iaf det jag minns ifrån det :))
 
Var först hemma med Jossan hos mig och åt middag, och Jack sm var jätte rädd fick lugnande sällskap av Bella (jossans hund). han har inte velat gå ut på tre dagar, har fått dra ut honom. har var jätte rädd.
men inne så var det rätt lugnt :)
 
Drog iaf vid 10 tiden hem till stephie som hade fest. blev as full fast jag inte kommer ihåg att jag drack så mycket.
jag vet iaf att hon hade en bål med blå karamellfärg i. så hela min min och mina läppar var blå.
men men, det var ett kul nyår :) 
 
slänger ut en bildbomb: dock så vart typ inga bilder bra, de här fyllebilderna får duga ;)
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0