del 3. Malaga stad

vi bestämde oss ju för att åka några dagar tidigare och spendera dom i malaga stad. vi fick tag i ett rätt billigt hotell. (som va skit bra). 
ja, vi gjorde egentligen inte så mycket, gick runt i stan.. shoppade, åkte taxi haha.
besökte Primark två gånger och gjorde av med några tusenlappar.
det var skönt, att bara få ta en weekend.
 
Ena kvällen så hade vi blivit rekomenderade en rockklubb av en kompis, så vi drog dit.
det måste ha vart det sämsta någonsin, vi betalade en hundring inträde och där inne i ett rum som var mindre än vårt kök hemma så stod det en ensam gubbe med gitarr (och han sög). kanske var bra för medelålders spanska män. men vi drig därifrån.
hade nästan tappat lusten på att festa, men jag drog tag i theres och drog med henne in på närmade klubb. vi hamnade i typ spaniens "golden hits". det var bara äldre personer, haha. fast vi stannade tydligen där och hade as kul.
 
saknar malaga som fan, inte staden, det räcker :P men saknar sos. fast jag aldrig trodde jag skulle göra det. jag ville åka hem första dagen där nere. nu vill jag tillbaka.
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0