blev utgång igen

Blev utgåpng igpr igen, va tydligen inte så svårövertalad, haha.
Stephie ringde mig vid 8 när jag låg i mjukiskläder med blött hår, men vid halv 10 va jag fixad och inne i stan.
blev rätt full igen, kanske itne så konstigt eftersom vi hallsade upp en flaska färigblandad cosmopilitan innan vi drog ut, haha.
 
Först träffade vi upp lite folk på en vikingakrog i gammlastan. sedan drog jag och steph vidare till harrys, som vanligt när vi går ut. hehe.
Kvöllen blev ändå rätt lyckad, hade kul :) och kul att få komma ut och göra nått,kanske dock borde ringa steph och kolla hur hon mår? ;P
 
fick några sugiga bilder, är tydligen inte så bra på att ta bilder när jag har druckit.
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0