redbullvodka och kycklingwraps

Kom hem från kryssningen igår runt 17. sen somnade jag vid 19 och vaknade nu på morgonen.
skulle egentligen bara vila lite, men vaknade 15 timmar senare -_-
 
kryssningen vart lyckad (för en gångs skull)
tror alla hade trevligt och kul :)
vi dansade tills sista låten och sen blev det efterfest i vår hytt efterfest = kycklingwraps och redbullvodka (som smakade gin)
det mesta av kycklingwrapen hamnade iof på golvet och på mina kläder. (äter som en tvååring på fyllan)
 
haha, sen så var det något fel på vårt lås på dörren. så nyckel funkade bara en gång. dom i receptionen måste hatat mig. för varje gång jag skulle in så var jag tvungen att gå dit och hämta en ny nyckel :P haha
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0