inskolning

sommaren börjar ta slut nu. det är iskallt på kvällarna.
har inte så mycket att skriva om, även fast jag har rätt mycket att göra.
 
Jack har haft inskolning på dagis nu ons-fre. han har vart jätte duktig :)
 
idag har jag vart vaken sedan 06 och haft tuva (hennes dagis va stängt). 
imorgon ska vi ut till ett landställe på stallarholmarna. och på söndag ska vi på ella och novas fotbollsturningar.
förövrigt har jag fått en praktik, som kanske leder till jobb. har äntligen tagit mig mod till att lämna cafebranshen och äntligen ska göra någonting jag vill göra :)
 
sen e det fullt upp alla helger framöver också.
 
24/8 - oktoberfest på älvsjömässan
31/8 - födelsedagsfest/utgång
7/9 - grillfest
 
så nästa helg jag är ledig är.. om en månad :P
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0