the 90´s

jobbade ju på we love the 90´s  i globen ´förra helgen. det fick ön att tnka tillbaka massor, jagf var ju iof bara som högs tio år på nittiotalet. men ändå det finns saker man saknar. ska räkna upp lite grejer.
 
*tamagotchis  (kommer ihåg att jag blev jätte ledsen när min dog :(
* allgt annat man spelade såsom pokemon, poggs, och dom där små gubbarna i plast (kommer itne ihåg vad dom heter)
* att mamma väckte mig på morgonen och frukosten fanns klar i köket (haha)
* att man itne behövde bry sig om nått för man va så liten? det ända man blev sur över va om man inte fick vara ute och leka sent på kvällen :P
* en piggelin kostade bara 5 kr
* att leka kull och hoppa hopprep varje dag
* att kunna gråta om man gjorde illa sig (lol på migsjälv)
*fick min första mobil (noka 3310) iof i slutet på 90 talet
* hade mina bästa kompisar och umgicks inte med någon anna än dom
*  lekte med barbiedockor varje dag, och la ut mina "godispengar" påm att handla barbiebilar.
* tyckte 100 kr va jätte mycket pengar. kommer ihåg när min brorsa (som e tio år äldre) frågade mamma om han fick låna 500 kr. och jag trode att han skulle köpa ett hus för det, för att det var så mycket. själv blev jag nöjd med 10-20 kr.
 
haha, finns hur mcyekt som hellst men e så seg poå att komma på saker.
 
ser ut som jag försöker klä av mig på bilden :P lite kul att det står datum på bilden =)
 


Kommentarer
Andreas luft

Hej bra att du bloggar.. Du kännde mig ett litet tag å kan intyga om att jag var inte dereckt utåt som människa de var bara lidande men jag har hittat en medecin som tar mig till livet får jag den så blir jag rik som in åt helvete! Behöver bara kraften av livet som inte finns inuti mig själv hjärnan saknar vissa ämnen å nu försökte min gammla psykopat läkare straffa mig för jag sa att jag var färdig med dom att jag var frisk de tålde inte idioten så han tog bort all min medecin hoppas jag inte fastnar i psykosen för gått.. Men jag ska hämnas.. Jag ska tvinga honom att skriva ut medecin för 6år som han har tagit i från mig 8st tjenste fel han är rädd för jag ska få makten över mitt eget liv.. Så jag kan anmälla honom men han borde tänka lite på sitt eget liv han har förstört mig i 6år för att han njuter av att andra mår dåligt!

2012-10-31 @ 01:08:49
Anonym

Kommer ta reda på vart han bor.. mer vågar jag inte berätta ..

2012-10-31 @ 01:10:25


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0