jobb

jag kan nte förklara hur trött jag är.
det är heeelt sjukt. men men bara idag och imorgon kvar.
känns som jag itne har nått liv längre.
har jobbat över 100 timmar nu.
det e jätte kul =) men föör mycket just nu :P

igår när jag skulle fråga om kunden ville ha kvitto så räckte jag fram kvittot och sa "ketchup?"

och sen hör jag inte vad dom säger, hatar tex: danska. man fattar ingenting.
trode en kund kom fram och sa att han ville ha en penis. efter ett tag fattade vi att han skulle ha pilsner.

det e massa saker, igår va jag och jessy så sjukt övertrötta så vi garvade åt allt.

aja idsag börjar jag 18.. sen åker jag till mamma(för mina tåg går inte ikväll)
imorgon slutar vi runt 23 sen ska vi ut på after work =)




Kommentarer
Maddiie

Kikar in och önskar dig en härlig fredag :)

Hoppas att allt är bra med dig. Kram :)

2012-05-18 @ 17:00:20
URL: http://maddiie.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0