Ffgn

Okey, borde inte blogga på fyllan. Men ligger i sängen nu och ska snart sova. Melinda ligger i soffan dör borta *pekar* typ. Asså.. Haha.. Garvar åt mig själv.

Idag va vi på Harrys, Oxh en stund på debaser. Vi har frukost vin Oxh en grön orange fanta. Som säkert kanske va utblandat med nått.
Kag borde sova ni för ska jobba imrigon. Men innan fet al jag ära sushi.

Kommer nog ångra det hör inlägget imprgon. Tur att min mobil rättar det mesta jag skrivet.

Löss pösa olas pöss //lizzie

Har ingen bild på mobilen från idag. Så lägger ut någon annan!



Kommentarer
melinda

hahaha ja den va utblandad me hela min absinth... inte konstigt att jag blev så full -.-

2012-05-13 @ 20:09:48
URL: http://fckingcrazy.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0