220312

klockan är 07:48 och jag sitter vaken (knappt) och väntar på att läkaren ska ringa med mina provsvar.
sedan ska jg försöka ta mig iväg till skogås, hem till mamma.
ska också ringa kirurgen som opererade mig.

hoppas nu läkaren fick nått svar på vad som är fel på min mage. orkar itne göra fler prover :(


en bra grej också.. jag fick tillbaka på skatten (inte så mycket men det va inte det som va grejen)
eftersom mitt jobb jag hade i somras inte drog nån skatt på flera månader trode jag att jag skulle få betala tillbaka ett 5 siffrigt belopp typ.
men nej, jag behövde inte det =)





Kommentarer
Julie

Fikk du igjen like mye som meg kanskje? 349 kr?

2012-03-22 @ 09:31:26
URL: http://juliehar.blogg.no/?c=1326176189


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0