tjäna pengar och ha roligt sammtidigt?

har ni någonsin testat bingo på nätet?
jag hade aldrig det, innan  jag bestämde mig för att bli medlem på en bingo sida på nätet..
hade tråkigt och testade sätta in en hundring.. och började spela.
trodde att jag skulle förlora pengarna och sedan avregistrera mig. men första gången jag spelade vann jag 200 kr, så fortsatte spela, och vann och nästa gång förlorade jag.. men tyckte fortfarande att det var så kul, så spelade igen och vann.
för någon vecka sen tog jag ut en summa på 500 kr, och då har jag förlorat massor också.
man vinner inte bara pengar utan en oslagbar upplevelse också.
jag rekomenderar dig starkt att testa spela en gång, om du inte tycker det e kul, ja då kanske det inte är nått för dig. de flesta bingo sidorna har en startrumma som man får av dem om man regestrerar sig, så du kan testa spela.
men du kommer förstå hur kul det är och vilja spela mera =)
en bra sida som jag starkt kan rekomendera är www.bingosidan.com där kan du läsa och hitta massa olika intresanta bingosidor =)
komihåg, att om du aldrig testar nya saker, så kommer du aldrig få uppleva något roligt!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0