120106

hejhej, ska försöka bli bättre på att skriva här..
ska inte gå flera månader mellan inläggen..
men känns som om det inte har hänt så mycket så har typ ingenting att skriva om.
men men, nytt år nya tag, sägs det väl?
sitter hemma hos mamma o pappa nu, sov här inatt för det blev sent på globen igår.. och jag ska iväg (typ nu) tidigt idag med till globen.
det e disney on ice där sen i tisdags.. bara 2 dagar kvar nu -_-
disneymusiknen fastnar i huvudet, så man går o nynnar på den helatiden. smått irriterande.
aja, nästa helg ska jag nog ha filmkväll med melinda, och helgen efter blir det förfest och sedan utgång med massa folk. det ska bli kul tror jag =)
ska lägga upp lite bilder från nyår när jag kommer hem sen också, vi blev ju (som vanligt) inte hemma,
vi drog ut på krogen ist.. men men vi tar det sen, måste dra till jobbet nu.
kan bjuda på några fula bilder sen jag va liten när jag ändå e hos mamma o pappa:

har alltid älskat att baka :P

jag i min fula backstreet bpys tröja som jag älskade :P (mobbad jag vet)


på någon julafton =)


på stranden, var väl runt 10 kanske :P


som sagt, har alltid älskat att baka :P



föresten, jag vet inte vad det är för fel på min blogg.. men det går inte att ändra någonting, och all text hamnatr tillsammans och går itne att byta rad.. men måste dra till jobbat nu.. orkar itne fixa det nu =)



Kommentarer
melinda

sv: :(

2012-01-11 @ 15:53:11
URL: http://fckingcrazy.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0