blabla

Min header känns lite gammal, är itne ens blond längre.. ska ta och göra en ny någon dag när jag har ork och tid.
känner mig även stressad inför jul och nyår. vet inte vad jag ska göra, och har inga julklappar inför jul.
 
känns som att varje gång jag har en ledig dag så är jag på möten eller har någonting att göra. måste ta en hemma dag snart. och bara sova och kolla film.
 
juste! det va någon som snodde min telefon idag ur min fick när jag va på hm. som tur va flög mitt ciggpaket(som fastnade i mobilen) ut ur fickan så jsg märkte det. tog tag i killens jacka och drog åt mig mobilen. då sprang han iväg.. korkade människor det finns.
 
det får bli en gammal bild, orkar inte koppla in telefonen till datorn :P


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0