100412

sitter och kollar runt på nätet och försöker hitta ett par gula converse.
det är omöjligt om man inte vill betala runt 700-800 kr.
och jag är lite snål just nu :P


vill designa ett par egna :( då kan jag betala mer.. men man måste ju bo i usa.
undra om man kan leta upp nån på facebook o be dom köpa åt mig, haha :P


ne men bajs på det.
är dessutom jätte sugen på att gå ut o festa o supa som fan.

men får vänta 3 veckor på det.. ska ju ut den 27de när jag fyller år =)
ang det, någon som vet nån bra nattklubb där det är 18 el 19 års gräns
?
 (då melinda fortfarande e liten och inte har fyllt 20, haha förlåt melinda) =)

för mig dpelar det ingen roll vad det är för ställe, bara det finns en bar och dansgolv och relativt mycket folk =)

en festbild på mig o melinda.



Kommentarer
melinda

sv: haha :P vi kan ju gå ut tidigare än din födelsedag. kan kanske gå ut i helgen men måste se hur min mage mår först :/

2012-04-10 @ 17:59:38
URL: http://fckingcrazy.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0