shopping o fest =)

började gårdagen att åka in till humlegården där brorsan satt o förkrökade inför matchen. hämtade hans dricka ( han kunde ju itne ha den med sig in) och sen åkte jag in till stan och shoppade i 3 timmar :P blev en gul topp från vubus och ett par jeans. skulle igentligen köpa ett par jeans shorts också, men orkade verkligen inte testa mer kläder i den där värmen :P (bilder kommer senare)
sen drog vi på fest hemma hos linda som fyllde år. va där i några timmr och drog vidare till skogås, och såg blowsight ^^
så.. det va en kort sammanfattning av igår :P och idag har jag bara JÄTTE ont i nacken och ryggen av att jag har släpat brorsans öl igår :( plus att jag FORTFARANDE har ont i foten som jag gjorde illa förra helgen, men ingen aning om vad jag har gjort :(

får bli en random bild nu på mig o jessy för ett år sen, ag va blond och hon va svart/röd hårig :P





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0