en vanlig lördag

äntligen har jag fått ork att lägga in bilderna på datorn från i helgen. bläää säger jag bara.
har nog vart bakis från i lördags till igår. nu e det nog äntlöigen över. undra hur mycket vatten jag drack igårXD haha.
lördag: va först på på middag hos mamma o pappa (eller johan skulle hjälpa dom med en tv, så vi blev kvar på middag), aja.. sen blev det fest hos felle.. och vid 12 drog vi vidare till harrys, och där vamarina som fyllde 18 också.
aja det va trevligt tills jag kom på bussen, hade åkt typ halva vägen då ett par killar började bråka, och hotade med att slå sönder fönster o saker. och när väktare kom så ville ingen säga vem det va. så dom slängde av halva bussen.´mig med -_-. så fick stå en timm timme o vänta på bussen typ. va hemma halv 5 iaf.

   
  
   



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0