-


Hur många läsare har du?
inte många alls, runt 200-250 kanske. ibland mer.

Ditt bästa sommarminne?
har inget speciellt i år, så det blir nog alla festivalminnen <3


Är det sant att du skär dig?
nej, inte längre. jag skadade migsjälv mycket i fler år. men har kommit ur det nu.
det är svårt men det går..

Vilka hårfärger ahr du haft?
blont, ljusbrunt, mörkbrunt, svart. svart/vitt, rosa, rött, blått, vitt, lila. det var det :) kan ha glömmt nått :P

Är du nöjd med din blogg?
ja, jag tror det faktiskt, skulle bara vilja ändra lite saker, men när det är klart så :)

Vad är det pinsamaste du gjort?
många många saker. kan faktist inte komma på nått speciellt.

Vad fick dig att börja blogga?
jag hade en blogg innan och använde den som dagbok, och ingen visste nästan adressen. sen blev det mer och mer besökare. så jag bytte adress och började skriva lite mer :)

Om du fick önska dig vad du ville i hela världen, vad skulle det vara?
oj, får man säga pengar? jag vet att det e lite tråkigt men det skulle nog bli det ändå, man säger att pengar inte är viktigt men man skulle aldrig klara sig utan pengar. så det får bli det :)

Vad heter din råtta och hur gammal är den?
den finns tyvär inte kvar nu, tror det blev 2 eller 3 år.
jag köpte den åt en kompis, så det var inte min. men jag fick döpa den och den hette Tequila =)

vad tycker du om de här storbloggarna:
Dessie?
läser aldrig hennes blogg så ahr inte riktigt något att säga om henne. hon verkar lite för ung.
kissie? ironisk. läser hennes bara ibland, lite kul när hon ljuger så mycket, men tycker inte om henne.
kenza? hon är oftast bra, kul blogg :)
Foki? njä, söt är hon men hon verkar bara fake.
Conler? kallar inte riktigt henne storbloggare, Än. men hennes blogg är personlig och bra, trevlig tjej.
Blondinbella? läser aldrig, hon har blivit för uttjatad, men annars så tycker jag hon verkar trevlig :)


/ Lizzie



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0