so together, but so broken up inside



man inser verkligen vilka som inte är riktiga vänner.
det är inte så kul när någon aldrig hör av sig. eller bara någon gång var 3;de månad när dom vill festa,
då går det minnsan bra.
är så trött på alla som håller på så.
inser nu att jag inte har några riktiga vänner kvar.
ni känner sig skyldiga att ringa någon gång ibland fast ni inte vill. eller när ni vill hitta någon fest, eller vill ha sprit. jag säger bara, strunta i det istället, ring inte då. det gör ingen skillnad ändå.

känner att jag blir sämre och sämre, men försöker starkt att hålla det inne.
vill inte göra någon orolig igen. vågar inte komma ut med att jag mår dåligt igen. om jag tänker tillbaka två år så vet jag hur alla mådde då. på grund av mig. och vill inte att det ska hända igen. vill inte såra någon.
men vet itne hur länge jag klarar av att gå med allt inom mig igen. mår bara sämre.
känner mig så ensam, fast jag vet att jag igentligen inte är det.
kan inte säga att ingen förstår, för det vet jag att folk gör, men jag kan itne förklara, eller kanske inte vågar förklara, vågar berätta.
det känns så svårt..
...att andas...
...att le.. ..
att bara säga att allting är okay, varje stund varje dag.



Kommentarer
simone

Vilket läckert foto av dig! :)

2010-04-06 @ 13:01:43
URL: http://fattybom.se
Nemo

Du vet att att jag vill träffa dig och umgås. Men anledningen till att jag aldrig vill hänga med när ni ska ut på krogen eller liknande är för att jag har svårt att umgås med folk jag inte känner.

2010-04-06 @ 15:52:44
Anonym

Det var bra positiva ord!

Är allt bra med dig idag då vännen? :D

/http://conler.blogg.se

2010-04-06 @ 16:57:27
URL: http://conler.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0