orkar inte.

känns som om nått är fel på mig, känns bara konstigt. känns som om jag blir ledsen för minsta sak, och e typ känslig för allting. och snart thailand också,,, två veckor med familjen. jätte kul. vill verkligen inte åka nu, orkar inte det. för jag vet hur det kommer bli. det blir samma sak. förra året tillbringade jag en vecka själv på en liten krog på straden på kvällarna. orkar inte det i år igen.. 2 veckor också. det etp länge... bajs.. vill va hemma. och ser verkligen INTE fram imot flygresan.

 

bää..vad e det för fel på mig. kan jag typ bli glad! bli glad! så fort jag försöker le, så fort jag försöker vara glas så gör det ont. det känns som om någon sticker knivar i mig, som om någon hugger i mig, och bränner i mig. och klarar inte av ångesten längre.

 

bajs, kan jag bara sluta. orkar inte länge..



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0