ööööööövertrööööööt

har fett med ångest för att jag sa det där till honom.

 

vet inte vad jag vill...

 

kom precis hem...asså dom borde atgh en bussstation närmare mig.för jahg pallar inte gå den där jävla vägen varje helg liksom. ska rigne och klaga på det surrru.yeah... ass¨å mirr rum e fett boooring.finns inget å göra här. det luikart fortfarande taccos sen i veckan, och typ gammal sprit.nu ropar mamma och s-ger att jag ska borsta tänderna.. det e fett boring det med.palla..men men ska göramdt snart.varför ligger alla och sover nu för. e fett pepp.. vafan ska jag göra liksom.mår fett illa.. känns som om jag ska spy,,,men pallar inte.. det e sjukt jobigt att spy :Sbjörn e iof vaken.. kan trmksst honom på msn :D XDhaha... ¨det e fett stökigt här inne igen.. ska nog ta och städa lite..klockan e typ 02.34.undra om lollo har kommit hem. kan ringa och terra lite XDmickan sover nog.. elller? jo det gör hon nog. ska nog inte väcka henne XDhaha.. nu krafsar någon på dörren och vill komma in.kan detr vara nemo?¨yeeeees..XDasså palla.. om ni läser det hrä måste nu vara väldigt uttråkade...palla..XDaja... imorron fyller min moster år och vi ska dit. bara så att alla vet XDhaha ska inte göra bort mig mer nu. nattti,,,



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0