it always coming back to me.

(bilden; igår på medusa)

 

jag klarar inte av nå mer.

 

 

igårnatt... uch..

hur faan kan jag bara följa med någon hem sådär.

det e ju mitt eget fel.

som tur va kom det en kille och "räddade" mig.

tänk hur det kunde gått annars.

fyfan, mår liksom bara skit för det där.

stod på hans balkong och bara bölade.

och på vägen till jobbet imorse med.

tårarna tar inte slut.

och vågar verkligen itne berätta för någon.

för det e ju mitt eget fel, det e mitt ansvar vem jag drar hem till.

va så jävla full så jag rammlade av soffan liksom.

 

 

va först på bandit festen på medusa till klockan 3, sen drog jag dit på efterfest.

och sen från efterfesten till jobbet.

och sen hem och sov 4-5 timmar och sen iväg till harrys.

nu e klockan halv 6 (på morronen)..

ska sova till typ 2.. sen blir det nog tasnto senare ikväll.

godnatt



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0