dörrvakter och sprit

 

det började med att jag typ va full klockan 4... drog till bågen.. va där ett tag..bjöd typ 6 stycken på tacco bar XD

sen messade tess och vi åkte runt med taxi i stan (?) XD

sen drog vi till nivå.. träffade en av mickans klasspolare..

sen drog vi vidare till typ nån klubb som jag trodde hette Aids? XD

haha där va det en skitäcklig 40 årig turk som stötte på mig XD ucsh

så dörrvakten räddade mig XD och han räddade mig från alla små fjortiskillar också helakvällen :) tanx leffe ;) hehe

sen när krogen stängde vid 3 så drog vi på efterfest hos leffe (dörrvakten) haha.

tack för skjussen "lillebror" XD

fattar inte hur jag kunde bli så jävla full..ikväll ska vi ut på krogen igen och träffa dörrisen XD mohaha

bästa helgen på länge <3>

förutom att man inte ska va med dörrvakter när man e full.

ångest som fan.

vaknade upp imorse och det första jag såg va ett kondompaket.

det försa man tänkte va " nej! vafan har jag gjort?!?!"

men det som hände där, stannar där ;)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0