anywere but home.

för det första... ursäkta bilden XD haha

this is the real me XD haha :P LOL.

nej men pallar inte fixa några bra bilder längre..

 

mkt ångsest som fan idag asså..

vet verkligen ingenting längre.

kan fan inte ta några jävla beslut själv längre heller..

vet inte vad som händer, e förvirrad.

måste ha bestämmt mig tills på frewdag om det.

-TÄNK FÖRFAN!

LÄR DIG SÄGA NEJ SKITUNGE!

ååh.. jag e mongo, nu borjar jag fan snacka med mig själv också XD

ucsh...

och dom där jävla pengarna, har fan inge pengar.

men idag.. haha XD så va jag inne på banken (på nätet)

och jag arh ju ett sparkonto som mormor satte in pengar på när jag va litenn-....

har aldrig kunnar röra dom pengarna.. men skulle bara testa idag.. och det gick!!

haha fett bra :) fett bra att va 18! XD haha

fast vet inte om jag vågar ta mer därifrån nu, mormor kommer ju bli fittigt sur på mig.

aja.. ska nog inte skriva mer nu :P



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0