midsommar =)

i onsdags festade vi hos mickan, för hon hade gått ut skolan.

det va kul förutom att jag blev emo till slutet av kvällen.

fett surt... >.< dricka =" emo">

aja...

 

sen på torsdagen åkte vi till mickans sommarställe..

det va kull.. hade en midsommar som jag itne har haft på jätte länge, med midsommarstång, tippsrunda och grillat :)

det va trevligt..^^

sen kom robin.. det va länge sen och det vart också kul.

 

 

nu när vi kom hem så skulle jag ha lite folk här..

det e några kvar nu.. och mickan sover. lite full :) :P

 

och jag börjar bli emo, vet itne vad jag känner för någon längre....

vet inte vad jag ska skriva.. elelr någon... hejdå.

 

 

kvällens låt;

bowling for soup - when we die



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0