just kill me now.

fyfan vilken jävla helg asså.

vi hade förfest hos mig i helgen, sen vart det lida country festival.

komemr typ inte ihåg någonting därifrån.. förutom de dåligaste grejerna.

varför ska man bara komma ihåg det dåliga för.

dör av ångest. vafan ska jag göra liksom.

 

 

aja, men när jag kom hem därifrån iaf så började jag bråka, och hoppade ner för ballkongen. slog i huvet (fin blåtira det är nu :P) men aja.

emo! säger jag bara till mig själv.

jag vill bara glömma den här helgen.

men alla tar ju upp det och snackar om det heltiden.

seriöst, jag dör fan av den ångesten jag har nu.

hur fan kan jag vara så jävla dumihuvet.

tänktänkTÄNK!

ska aldrig mer dricka.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0