hems.k

världens hämskaste dag på länge :P

blev full igår fast jag sa att jag inte skulle bli det.

blev emo som vanligt på fyllan.

men super för att problemen ska försvinna, men det blir bara värre när man dricker.

 

man börjar tänka på allt ist.. och blir mkt mkt kännsligare..

ucsh asså.

bakis som fan på jobbet idag, och alla ljud ekade i huvet.

nu när man äntligen har kommit hem.. så la jag mig i sängen då börjar våra jävla arabGrannar spela världens högsta arabMusik! >.<>

sen börjar någon annan granne borra!! >.<>

*mörda* jag vill bara sooooova.. låt mig va :P

 

 

ucsh till alkohol just nu.

 

vill bara säga, förlåt! förlåtförlåt 

 

bilden e ifrån igår XD satt och ghorde sånna där i början på kvällen :P



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0