Don't waste your time on me your already the voice inside my head

 

asså jag borde sluta skriva så här mkt, men tänkte eftersom ingen jag känner ändå läser det här så kan jag ju lika gärna göra det. :P

 igår va världens bästa kväll, med världens bästa person :)

gillar verkligen dig ^^

 
 har ångest som fan sammtidigt, borde jag ha det?

jag vill verkligen berätta.. men jag vet inte om du kommer förstå.

jag vet inte vad jag kan säga till dig och vad jag inte kan.

litar inte på någon så pass mycket, men du e så jävla lik mig och jag har aldrig kännt såhär för någon förut.

men du kommer aldrig palla mig, du känner mig inte riktigt bra nu.. man ångrar sig sen..

aja pösspöss

 

 

 

dagens låt;

Blink 182- I miss you

http://www.youtube.com/watch?v=iYEM68HIm0Y



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0