blev ingen singstar

det blev ingen singstar-kväll som valigt

 

fukked up day!jag drog till bågen, ingen va där.. mötte mathina och iv drig till stockholm södra.där satt vi typ 20 pers i en vänthall och söp.i typ 3 timmar...sen tappade jag bort mathina, och precis DÄR fick jág minnesluckor.. så jag har altagligen gått på tunnelbanan mot nånting.´jag hamnade i bandhagen, och gick av. ringde tee men hin siv, så ag gick på nästa t-bana igen.jag hamnade i råcksta. har ALDRIG grinat så mycket förut, securitas kom och låste t-banan och jag stod där själv och bölade.va fett rädd, jag som brukar klara allt.. men nu när man väl har börjat så tar inte tårarna slut.. kan inte sluta böla..>.<

aja stod vid råcksta, va fett med depp och ringde mamma och grinade.hon beställde taxi till mig, så dom åkte upp och pappa bealade.nu e man skyldig honom 500:- ....vart fan ligger råcksta liksom, hur fan kunde jag hamna där?? :Sjag ska va fett ed ego imorgon och låsa in mig på rummet.ingen mer alkohol.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0