nyår

 
är lite efter, men har inte haft tillgång till dator innan.
 
nyår är överskattat. nästa år ska jag inte befinna mig i sugiga sverige över nyår. ska till nåttroligare ställe.
 
aja. vi va iaf först vid slussen och trängdes med 70´000 andra personer. kollade på raketer.
sedan åkte vi till skanstull(tror jag det va) fast när v väl stod i kön ill ett ställe så drog vi. (va skit konstigt folk där).
vi tog ist en taxi ill rocks, där vi kände att vår klädsel inte passade in, så vi drig till stureplan.
(där vi inte heller passade in) men men, kvällen (eller sista delen av natten) vart iaf kul. men hatar failade nyår.
 
 


Kommentarer
melinda

hahaha på bilden där jag dansar ser de ut som killen bredvid ba.. eh.. va gör hon..

2013-01-07 @ 22:41:24
URL: http://fckingcrazy.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0