Han.hon.hen.

Jag tror seriöst att jag håller på att bryta ihop eller något. Tror jag är nära på att gå in i väggen igen.. eller nått.

Hade väääärldens skit dag på jobbet idag. Problem med allt och inget funkade. Och sen vissa folk på det också. Va tvungen att gå därifrån ett tag.
Börjar bara känns mig allmänt deprimerad och irriterad konstant och ångesten börjar bli smått panik.
Väldigt länge sen jag kände såhär.

Men sen har jag också sovit Max 2-3 timmar per natt den här veckan och jobbat ca 13 timmar per dag. Äter inte riktigt som jag ska, och så mensvärk/pms på det.
Ne nu ska jag åka hem och sova nån timme. Börjar tidigt imoegon på Globen.
Sen börjar jag tidigt på dagis på måndag igen.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0