Årets lista XD

Gjorde du något 2014 som du aldrig gjort förut?
Bor med 4 hundar? Sover mer på jobbet än hemma? Ne jag vet inte, det gjorde jag säkert.


Har du några nyårslöften?
Tänkte säga som alla andra att börja träna. Haha.
Ne men, börja springa mer kanske?


Bästa köpet?
Ny mobil?
Okej.. jag suger på det här.


Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Ja.


Vilka länder besökte du?
Oj, det här är nog första året jag inte har vart utomlands. Förutom Finland då XD


Vad var sämst?
Att jag har haft för lite pengar?

Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Tror faktiskt det har vart mer negativt. Men klart det funnits positiva stunder också.


Favoritprogram på TV?
Kollar inte på tv


Bästa minnet från 2016?
Måste väl nästan sägs alla fester?
Känns som jag bara har jobbat o h festat det här äret.
Det största minnet va nog när vi tältade ute i skogen på Gotland i ösregn i somras. Men vet inte om just den natten va så kul.



Vad ser du mest fram emot med år 2017?
Förhoppningsvis husköp.


Vad önskar du att du gjort mindre?
jobbat kanske? fast jag gillar mina jobb så nää.. jag vet inte, mått dåligt kanske?

Bästa boken du läste i år?
Tror inte jag har löst nån bok i år :s


Största misstaget?
Att "bara" ta en till tequila.
Och att somna på sista tåget och vakna upp flera stationer bort.


Vad spenderade du mest pengar på?
Hyran? XD

Något du önskade dig och fick?
En ny mobil? Dock av migsjälv. Fick världens finaste överkast av Erika oxkså XD

Något du önskade dig och inte fick?
Massor XD


Fick du någon ny vän i år?
Ja :)


Saknade du någon i år?
Ja.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0