Hatar fylle-inlägg

Sitter på sista tåget på vägeenhet. Hade inte lika kul som vanligt på rocks. Tror det fattades folk. Kan verkligen inte gå udrick dricka med vem som helst. Aja.
 
hae suttit i kö halvtimme till Nordea ocH polisen. Har tydligen tappat mitt bankomatkort. Kul. Har spärrat o så och får nytt om 5 arbetsdagaKullkörning dagar det kommer att bli.
 
jag vill bli nykter. Hur blir man nykter som snabbast? joey är iatt hemma. Har typ inte sovit själv Hemma på förra år. :(. Men blev skit opeppad av att tappa mitt kort. Även fast jag har kontanter. Men vill baka gå hem o kolla tv. Men vill vara nykter, hur blir man tvångs-nykter? 
 
kommer antagligen radera det här totala onödiga inlägget imorgon. Men tack för mig! 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0