tanto = alkoholintag

har precis börjat nyktra till känns det som. fattar itne hur jag kunde bli så full. mådde verkligen skit illa redan innan jag gick o la mig :P aja..
igår mötte jag upp jessy o leo i sollentuna centrum, och vi skulle gå o leta efter en jacka till jessy. men det gick itne så bra :P
sen drig vi hem till leo och sen mötte vi upp melinda o anton o åkte till tanto. där va också ari, marina, thim, stoffe och massor av mer folk :P drog hem runt 1 tror jag. innan det tog jag ett stopp på BK. aja.. inte så intresant men här kommer lite bilder.

       

orkar itne ladda upp mer bilder, det finns lite fler på bilddagboken. och ursäkta kvaliten, det e fotat med min mobilkamera :P



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0