yadot flesym etah

igår va bra ^^ ibörjan... s

en blev jag för full :P

gjorde av med 1000 spän.. sen fick jag massa gratis öl :P

sen va det bara jag, benny och massa killar kvar där..P:

mickan och dom drog hem. sorry benny för att jag lämnade dig.

vet inte vad jag höll på med, kommer typ inte ihåg nått.

kommer bara ihåg att jag satt på nattbussen..

och när vi va vid gullmars så tänkte jag "somna inte, somna inte"

men det måste jag ha gjort :Pvaknade upp i vega..:P men det ordnade sig..

ucsh för att vara så full..kom hem vid 5..

gick upp och jobbade vid 7.. och började ed att bila golv.. ucsh ..kul liksom,

va typ förtfarande full liksom.

nej nu ska jag sova. godnatt :P

 
 
 

"Running with razors wasnt smart.

I tripped and cut open you're heart."

 

Dagens Låt;

Enrique Iglesias- Be With You

http://www.youtube.com/watch?v=_8jv7xe-veg



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0