haha lol, fukking hard weekend :P

gårdagen började med att vi drog med henke, danne och massa folk till kärringbadet...

henke å martin badade och vi söp och grillade.

 

asså jävla natt/morgon/dag..det började med att vi drog tille henke efter badet..

och söp vidare..

sen skulle henke o hans flickvän dra.. så vi stannade kvar hos honom.

Jag, malin, jenny o henkes kompis linus..XD

jenny drog hem sen, malin däckade och jag och linus lyssnade på musik o söp XD

 

sen helt plötsligt så va klockan halv 6 och jag va tvungen att dra till jobbet,

jag väckte malin o vi gick upp till tåget..

när jag kom till jobbet, hade jag inga nyklar med mig så jag kom inte in.

(det ordnade sig efter typ 40 min)

 

sen käkade jag en macka, och spydde upp den.

va typ fortfarande full, och mådde piss.

snackade med pappa och fick gå hem.

när jag kom till tåget kom jag på att busskortet ligger på jobbet..

så då va det bara att gå tillbaka igen >.<

sen när jag äntligen va på tåget.. så somnar jag i trångsund.. (en station innan jag ska av.) vaknar sen upp i haninge..

missar precis tåget tillbaka..

sommartrafik.. så dom går bara en gång i halvtimmen >.<

bussen går inte heller.. jävla strejk.

 

 

asså kan dagen bli mer förstörd? XD



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0