full = destruktiva tankar

seriöst, för det första fattar jag inte varför folk käkar kebab.det e så jävla äckligt. ucsh.. käkade det idag för första gången på typ 3 år..så jääääävla äckligt.allt det e typ en ihop-malen gris eller ko eller vafan det e. men ändå fatta vad äckligt, så strimlar dom den där jävla grisen (kon) sen. fyfan!

 

jag mår så jävla illa fortfarande, ska aldrig mer käka det där.. tror jag måste gå upp och spy IGEN snart. ucsh :och något helt annat... jag hatar skor.. och skavsår just nu. ajajaj.ar skit ont.

 

men annars var väl resten av kvällen okej. till skillnad från resten av dagarna.vi började på nivå.. va där.. jag, mickan å mala.. sen kom morgen..vi va där några timmar sen stack vi till söder.. gick runt lite.. och avslutade kvällen på jerusalem kebabhouse. (UCSH!)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0