vitlökskorv och metal!

AA kväll va det igår, skräckfilmer och "teparty" haha med jessy och mickan, och sen senarekom catta också :)

vi drack inte, och jag sa till mig själv att jag inte sulle dricka förens nyår...

det gick ju bra.. först va vi på middag his farmor..satt och drack bayleys, och sen drog jag med mickan och john till pretzeltown i södertälje... och kollade på band.. sen öppnade jag första ölen..

sen blev det sprit och mer sprit och sen en till öl.

sen blev jag full typ. som jag hade sagt att jag inte skull bli.

som vanligt kan jag inte hålla nått. -.-

på pretzel så träffade vi hela vårat camp från wacken XD haha det va fett kul XD

 

nu e jag hemma.. ska gå ut å röjka snaty...

försöker få tag i johan först... men men han sover väl..

aja bye bye ^^

 

 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0