absinthe och tiggare

 

kom hem från riga igår, va där i 4 dar.

köpte absinthe och massa kläder, alla klädesplagg kostade mellan 7 - 34 kr XD

fett billigt, hehe..

känns som att jag har handlat en helt ny gaderob nu, har solt alla mina gammla "emo" kläder på tradera, det va värt hur mkt som hellst.. så ahr barar sammlat på mig allt, men nu ska det bort.

och det nya ska in :)

handlade ett par skor också :) för 84 kr XD haha

 

det ända negativa är att det e tiggare överallt i riga, vart man än går.

jag skulle på toa en dag, toan låg i ett litet hus på torget, när jag kom fram så fick jag inte gå in.

det stod en lodis där, som ville ha 50 spän för att flytta sig från dörren.

jag ba; öh.. ne.. såp sprang jag till nästa toa XD

och en annan dag, så satt det en gubbe och målade av mig. skit irriterande >.<

typ helatiden när vi satt och åt.

hur kul är det att någon stirrar på dig när du äter?

sen kom han fram och ville att jag skulle köpa det, en bild på migsjälv när jag äter.

jag ba; nej tack.

ucsh ucsh.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0