Kanelbullens dag

Den hör dagen sugen redan från början. Förlåt men jag måste klaga lite. Va ju kanelsbullensdag idag.. Så va tvungen att va med på öppning på jobbet.. Det betyder att jag måste åka hemifrån vid 03:20 på morgonen.
Tror vi sålde över 600 kanelbullar idag :p det va bara att baka hela dagen.

Sen när jag skulle hem sp va jag tvungen och vänta en halvtimme på bussen.. Och när den äntligen kom.. Tror ni inte att han körde förbi mig då?!?!?! ( kan nämna att det e andra gången på en vecka)
Sen så slutade sl på mobilen funka, så hade ingen aning om hur jag skulle komma hem.

Aja nu ligger jag i sängen med feber och frossa. Tror jag fryser ihjäl snart.. Ont i halsen har jag också... O ryggen. Känns som om ryggen ska brytas av när jag nyser..

Nee nu ska jag sluta klaga och sova ist.. Godnatt!



Kommentarer
melinda

hoppas du blir frisk innan vi ska åka :o om du inte redan blivit det :P

2011-10-06 @ 19:22:42
URL: http://fckingcrazy.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0