Irriterad på blogg.se s app. Den vägrar fu...

img_1540 (MMS)

Irriterad på blogg.se s app. Den vägrar funka.. Så får väl mms a då. Allting är blä just nu. Känner mig jätte seg.. Mina halsmandlar har svullnat upp och jag har jätte ont i halsen. Kan inte ens svälja.. Men men.. Har kunnat jobba hela förra bekant så borde kunna jobba den hör också. Jobbar ju dubbelt tisdag och onsdag. Då jag jobbar på Globen på kvällen. Sen på fredag så drar jag Melinda och Nathalie till Ullared :) det aka bli skit kul.. Och jag tänktes åka även om jag inte e helt frisk.. Men det borde jag ju vara? :)  Förövrigt så va jag o johan på massage idag i Spånga :) en tinnes helkroppsmassage :p va ganska avslappnande :) sen drog vi p käkade Kina mat efter det :)  Blir en gammal bild. Saknar verkligen längden på håret och även färgen. Varför ska jag alltid färga o sen ångra mig :(



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0