fortsättning malaga..

(ursäktar mycket bilder i det här innlägget)
 
Hundarna då, det är jobbigt att se dom så, sjuka och instängda.
dom får promenader 2 gånger om dagen, resten sitter de några stycken i gallerboxar. och ja det är ju bättre än gatan eftersom de blir rastadem får mat och medicin.
men det känns verkligen inge bra att se dom så.
 
 
 
 
 
Det är speciellt en som kändes, fan. jag sa att jag inte skulle fästa mig vid någon, speciellt inte någon som inte GÅR att ta hem. Han hittades samma dag som vi kom ner. Benji.
jag vill ta hem honom men kan itne det av så många olika anledningar. men jag va så nöra på att ta honom. vill det fortfarande och mår verkligen inte bra eftersom jag inte kan. en anledning är att han e sjuk, och sjukdomen han har finns inte i sverige, så kan inte riskera att någon annan hund skulle få nån smitta.
men åh, jag blir så irriterad, varför skulle han va sjuk för.
nästan varje dag där nere så har han sovit tätt intill mig under mitt täcke.
vill fortfarande. fan.
 
 
 fortsätting följer någon anna dag hur det va i malaga stad.
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0