Lördag - födelsedagsfest

Igår var jag på skeppsbar och firade sara som fyllde år.
det va as soft. vi var ca 30 pers och hade hela undervåningen. känndes typ som en hemmafest, vi bytte musik själva, hade egen bartender och det va bara folk man kännde. om man kände för att mingla med andra så var det bara att gå upp en trappa så hade man annat folk där :)
hade stephie och jossan med mig dit också =)
 
Kvällen va as bra fram tills stängning. fick lite emo ryck och blev helt cp. (tror det var mina 2 eller 3 tequila jag tog)
jag drog från stället vid strax innan 3, messade emo saker till de flesta som var inloggade på facebbok. efter det så dog min mobil, så kunde inte förklara mig för någon. RÄTT pinsamt dagen efter. så ni som fick mess från mig, jag menade inget illa och var allmänt deprimerad, haha.
 
Sedan så hade dom tydligen flyttat på nattbussen. (eller dom hade gjort det för ett halvår sedan, men har bara åkt taxi på sistonde) så jag gick runt i centralen i typ 1,5 timme och letade efter bussen. kunde ju inte kolla på mobilen och alla jag frågade svarade olika saker. tillslut hittade jag ett par väktare som kunde kolla åt mig.


Förövrigt så var det en bra kväll :)
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0