lucia

Har verkligen inte något intressant att skriva eftersom det ända jag gör är att jobba just nu. jobbar ju på ett jobb på daganra och ett annat på kvällaran och helgerna.
börjar känna av det, är trött helatiden. men när jag väl är ledig så blir jag sjuuukt uttråkad.
 
i onsdags var jag iaf ute med Stephie. förfestade hos henne och färgade håret/lagade middag och bara satt och snckade och drack. nör vi väl skulle dra iväg hade klockan blivit halv 12. så vi drog till harrys som hade luciafest.
va as kul, inget spårade och det var allmänt kul.
dock vet jag inte hur vi kom hem.. jag vet att vi satt i en taxi, och att jag hade köpt massa saker på statoil. men men. vaknade upp i stephies soffa av att det var iskallt (hade glömt att stänga balkongdörren). och va inte bakis. as skönt :)
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0